Gestions de la CASS
Des del servei de Tràmits es poden fer les gestions següents de la Caixa Andorrana de Seguretat Social:
- Sol·licitud d’un certificat.
- Sol·licitud i tramesa de duplicats tarja sanitària.
- Sol·licitud i tramesa de duplicats de pagament de prestacions d’incapacitat i prestacions de reembossament.
- Volants de desplaçament.
- Volants mèdics per a l’estranger.
- Extracte de punts.
- Alta, baixa o variació de dades d’una persona assegurada directa.
- Sol·licitud d’afiliació, de variació de dades i primera alta a la seguretat social d’una persona assalariada o assimilada.
- Sol·licitud d’afiliació, modificació de persona assegurada indirecta.
- Matriculació i modificació de persona assegurada indirecta que cobra una retribució inferior al salari mínim.
- Autorització per a la modificació de dades de pensionistes.
- Accident de treball.
- Baixa per incapacitat temporal, pròrrogues i altes mèdiques.
- Fulls de prestacions per reemborsar (fulls grocs, verds).
- Demanda contrasenya CASS “on-line”.
- Sol·licitud autorització i revocació transmissió full cotització mensual de les persones físiques amb dos o menys treballadors.
- Sol·licitud inscripció empreses (serveis domèstics).