Notícies


Naturlandia acabarà el 2014 amb un notable increment en el nombre de visitants i en la xifra de facturació

Naturlandia acabarà el 2014 amb un notable increment en el nombre de visitants i en la xifra de facturació

Naturlandia acabarà el 2014 amb un importantíssim increment en el nombre de visitants i en el volum de facturació respecte el 2013. Així ho ha explicat el director de projecte del parc, Enric Ordóñez en el programa Ara i aquí de Ràdio Nacional d’Andorra. En xifres aproximades, l’increment de visitants serà del 50% i el de facturació d’entre un 70% i un 80%. En termes numèrics això suposa que es pot tancar el 2014 havent rebut uns 200.000 visitants i amb uns tres milions d’euros de facturació. El director de projecte també ha afirmat que Naturlandia “ha de ser un parc líder a Europa”, però ha posat per davant d’aquest fi que “l’objectiu és que la gent vingui a passar-s’ho bé”.

Ordóñez també ha explicat que una de les claus de la viabilitat del projecte ha estat, a banda de la diversificació i l’increment d’activitats i serveis, l’augment de l’estada mitjana que fa uns anys “era  d’una hora i mitja o dues hores” i ara “és un 1,3 dies”. El director de projecte del parc també s’ha referit a la voluntat que Naturlandia esdevingui el motor econòmic de Sant Julià de Lòria i ha volgut destacar els lligams que hi ha amb el poble pel que fa a la contractació de personal eventual i els proveïdors. “El 90% del personal que contractem a l’estiu és de Sant Julià i quan fem coses amb proveïdors intentem que sigui del poble perquè és una de les premisses que ens va demanar el comú”, ha dit Ordóñez.